2008. szeptember 26., péntek

10 nő

Azt hiszem, minden szépségversenynek ilyennek kellene lennie, mint ennek itt a blogban. Úgy értem, egy tagú zsűrivel. Senki mást nem kérdeztem meg, ez csupán az én szubjektív listám, nem annyira tehetségbeli, mint inkább esztétikai minőség szerint. Mit gondolhat a kedves olvasó, egy ilyen listát látva? "Na, a srác a hollywoodi húspiacon keresgél a valóság helyett.", "Heh, szép dolog a szerelem, még ha pixelek felé irányul is."
Dehát mit érdekelnek engem ezek a szúrások, amikor ennek a listának az összeállítása, és végigböngészése oly kellemes pillanatokat okozott számomra. :)

10.
Rhona Mitra - Mert mindene rendben van.

09.
Jessica Alba - Mert nem lehet szó nélkül elmenni mellette.

08.Kate Beckinsale - Mert szerintem nem is savanyú, hanem bááááájos.

07.Charlize Theron - Mert ha nincs orknak sminkelve, angyalarcú.

06.Christina Ricci - Mert sokkal szexibb, mint amennyire pici.

05.Naomi Watts - Mert ő A színésznő, és mert ennyi idősen is ugyanaz a mosoly.

04.Jena Malone - Mert 14-nek látszik, de a szemében sokkal több van.

03.Zoey Deschanel - Mert azok a szemek...

02.Scarlett Johansson - Mert vele leélném... :)

01.Summer Glau - Mert ha ezt a fotót meglátom, az minimum másfél óra közepes sokk.

A Te listád hogy nézne ki?

Nincsenek megjegyzések:


Nem csak mozis blog - 2011

e-mail: kasafero@gmail.com