2010. február 12., péntek

Itt vagyok (2010)

A szemlén bemutatkozó rövidfilm nyitójelenete.

3 megjegyzés:

straubbazsi írta...

tudtam volna még nézni

(a lányt akár az örökkévalóságig:))

Sanci írta...

Hát, nem tudom...
Én egy nagy kókler vagyok, lehet...
De ez akkor is olyan direkt játék...
Na, de ez már így marad nálam...
A magyar filmekben alig látok hiteles emberi akciókat és reakciókat.
...

_renton írta...

Igen, én is érzem, amit mondasz. De örök kérdés, hogy mi nem direkt a jó öreg magyar nyelvünkben. El tudom képzelni, hogy átéljek ilyen párbeszédeket. Elvégre az emberek az utcán is úgy affektálnak néha, mintha a Barátokköztből léptek volna elénk

Néha úgy tűnik, angolánusul semmi sem ciki... Pedig inkább csak nincs hozzá fülünk, ehhez meg van.


Nem csak mozis blog - 2011

e-mail: kasafero@gmail.com