2009. november 8., vasárnap

Crash - Mutant Island

Két hete egy nem túl izmos, de új Nokia tulajdonosa vagyok, nekem már a javas alkalmazások is nagy előrelépést jelentenek. Gondoltam miért ne írjak néha egy-két rövid játékkritikát.

Azért a Vivendi Games fejlesztésére esett a választásom, mert eddig messze ez a legélvezetesebb mobil játék, amit kipróbáltam. Ügyességi, mászkálós, ugrálós és persze DOS-os időket megidéző játék. De elég durva, hogy egy huszonezres mobiltelefonon már sokkal jobb grafikával és nagyobb felbontással lehet játszani, mint anno egy 486-os gépen (hogy az Iphone pentiumokat megszégyenítő képességeiről ne is beszéljek).
Szóval a Crash egy humoros és izgalmas cucc, baromi jó már-már rajzfilmszerű animációkkal. A legjobb, hogy a készítők komolyan vették, tényleg elgondolkodtak mi mindent lehet kihozni egy ilyen kicsi alkalmazásból. Így hát Crash mászik a falon, van egy frankó Chuck Norris rúgása, és Lara Croftként ugrál a szirteken. A főellenségekkel is ötletes a harc. Nemsoká a végére érek, és egy darabig tuti nem tudja leszorítani a trónról semmi egyéb game.

1 megjegyzés:

straubbazsi írta...

Nagy arc ez a róka:D!

(Én épp unreal-szerű fps-t tolok online a telcsin ;))


Nem csak mozis blog - 2011

e-mail: kasafero@gmail.com